Dr. Cesar Lozano is the host of Por El Placer de Vivir show. A one-hour program dedicated to inspiring listeners to embrace the power of life’s positive triggers and secure self-love in order to live a more fulfilled life. Dr. Lozano’s dynamic and captivating personality is what makes him such a powerful influencer to Hispanics. When people listen to him they take action and find the courage and wisdom to be the best version of them through happiness.

Por El Placer de Vivir radio show has gained tremendous popularity as it authentically engages listeners with an eclectic blend of motivational messaging and music. The radio show airs in 59 stations, 38 markets and covers 75% of top U.S. Hispanic DMAs including Los Angeles, Chicago, San Francisco, Dallas, McAllen and Atlanta. Dr. Lozano is one of the most requested speakers in the U.S. and Latin America and has awakened the power of positive thinking in the lives of many. Listen to him weekdays at 11am on Digital 94.9 FM.

______________________________________________________________________________

El Dr. Cesar Lozano es el anfitrión de Por El Placer de Vivir. Un programa de una hora dedicado a inspirar a los radioescuchas a abrazar el poder de los desencadenantes positivos de la vida y asegurar el amor propio para vivir una vida más plena. La personalidad dinámica y cautivadora del Dr. Lozano es lo que lo convierte en una poderosa influencia para Hispanos. Cuando las personas lo escuchan, actúan y encuentran el coraje y la sabiduría para ser la mejor versión de ellos mismos a través de la felicidad.

El programa Por El Placer de Vivir ha ganado enorme popularidad ya que atrae auténticamente a los radioescuchas con una mezcla ecléctica de mensajes motivacionales y música. Por El Placer de Vivir se encuentra al aire en 59 estaciones de radio, 39 mercados y cubre el 75% de áreas de mercado Hispanas en Estados Unidos; incluyendo Los Angeles, Chicago, San Francisco, Dallas, McAllen y Atlanta. El Dr. Lozano es uno de los conferencistas más solicitados en Estados Unidos y América Latina y ha despertado el poder del pensamiento positivo en las vidas de muchas personas. Escúchalo de Lunes a Viernes a partir de las 11am por Digital 94.9 FM.